Training
Werkgevers
Het Goede Gesprek: e-learning voor leidinggevenden en hr
In deze e-learning gaan we in op de principes van het voeren van het Goede Gesprek met medewerkers. Een goed gesprek tussen medewerker en leidinggevende of hr-medewerker is regelmatig nodig. Vanzelfsprekend of toch niet?
Leerdoelen
Na de e-learning:
- Ken je de belangrijkste principes van het Goede Gesprek
- Kun je gebruikmaken van deze principes in gesprekken met medewerkers over werk en loopbaan
- Kijk je naar de toekomst, betrek je zowel de belangen en behoeften van medewerkers als die van je organisatie daarin en kan de medewerker in samenspraak met jou richting geven aan werk en loopbaan.
Hoe werkt de e-learning?
De e-learning bestaat uit verschillende stappen met informatie, video's en opdrachten. Je hoeft het niet in 1 keer af te ronden, maar kunt het weer op een later moment oppakken. Bij diverse stappen staan opdrachtformulieren die je digitaal kunt invullen of printen.
Tip: Plan er een vast moment in de week voor.